massage, sushi och svampbob

Hoppsan redan onsdag och inte ett blogginlägg ännu denna vecka. Men nu kör vi! I måndags var jag inne på kontoret och jobbade eftersom jag hade massage inbokad vid lunch. Höften var öm och knögglig som vanligt. På kvällen såg jag senaste avsnittet av GoT och kände mig lite ledsen över att det bara är ett avsnitt kvar. Igår jobbade jag hemifrån och var inte ute på hela dagen. På kvällen läste jag bok hela kvällen. Läste ut en faktiskt, årets nionde. Idag var det ju riktig vårvärme igen (äntligen!) när jag var ute på lunchen. Blev lite inspirerad av det och klädde mig i ljusa färger när jag skulle ut och träffa M ver en bit mat efter jobbet. Ovant att inte ha någonting svart på sig.  Vi gick på Raw och käkade sushi. Mmm... Raw-sushi... SÅ gott! (ja, jag vet att jag säger det varje gång ja varit där, men det är verkligen SÅ gott!)
Edamame, Raw-sushi och Grönt te pannakotta med hallonsås. Plus ett glas Riesling. Jojo.
 
Och här har ni mig, hejhej.
Tröja från MQ (finns här), byxa från KappAhl (här) och sneakers från Adidas.
 
Och ja - byxorna ska ju vara culotte's men har man korta ben så blir så här. Och ja - har man vida byxor och vid tröja så blir man lite svampbobfyrkant i formen men aaaah, jag bjuder på det. Det är bekvämt och jag gillar plaggen! :) 
 
Kommentera inlägget här: