powerpoint & ostbågar

I fredags efter jobbet stack P till stan för att ta några öl med N i en hotellbar. Jag var medbjuden men orkade inte. Nästa gång kanske. De planerade löst att äta på Vapiano som vanligt innan ölandet, men jag tyckte de kunde gå på Griffin's som omväxling och såg senare på instagram att det blev så. :) Hade ju varit trevligt att haka på men jag kände mig lite hängig så det var kanske lika bra att jag stannade hemma. Passade på att jobba ikapp lite (ja, det är mer att göra nu) och gjorde en ppt-sammanställlning för att impa lite på nya chefen. Heh. När jag jobbat klart flyttade jag ihop schäslongerna, hällde upp en skål ostbågar, fixade bubbelvatten och låg under en filt och bläddrade i tidningar /  kollade på The Society på Netflix hela kvällen. Inte för att serien var svinbra (känns som att man sett det förr på något vis?), men mer för att det fanns många avsnitt att kolla på... När P skulle åka hem var det obehöriga på spåret så alla tåg var försenade.. (han tog taxi till slut). Råkade somna i soffan (efter att P kom hem) så vet inte riktigt hur många avsnitt av The Society det blev till slut och får se om jag orkar leta upp stället där jag somnade sen eller om jag släpper den...
 
Kommentera inlägget här: