villaägare

Jo. Det hade ju snöat lite inatt. "Lite". Och P jobbade hela dagen. Så det var bara att ikläda sig rollen som ansvarstagande sambo och villaägare (joråserru) och sticka ut och skotta. Det gick rätt bra faktiskt. Och jag blev ganska svettig under mössan. Men jag tror inte att jag kommer att kunna röra mig imorgon (kände av i armarna när jag rörde i köttfärssåsen senare under kvällen). Skottarmusklerna är visst inte muskler jag använder särskilt ofta. Eller. Jag har ju inga muskler ens. Är svagaste räkan i stada. Men iallafall. Jag är rätt nöjd med min skottning. Ville bara säga det. :)
 
 
förövrigt kan jag meddela att vi har en räv som stryker omkring här i området (raskar över trätrallen) om nätterna. vi trodde det var kattspår, men kameran avslöjade en räv med yvig svans. 
 
 
Kommentera inlägget här: