dagens

...bästa
 
- Frukostmackan på sjukhuset (var panikhungrig och 
- Att jag hann med bussen från sjukhuset til jobbet och därmed slapp stå i kylan i 30 min)
- Massage
- Pizza
 
(eh, bra att två av dagens bästa är mat...)
 
...sämsta:
 
- Hade inte minskat så mycket i vikt under förra veckan som jag trott att jag skulle (så ja, jag åt pizza till middag... för det lär ju ge bättre resultat... eh)
- Lite för lång väntetid till provtagningen (vad gör folk där inne, mina besök tar max 5 min)
- Folk som pratar JÄTTEhögt i mobilen i kollektivttrafiken (ja, alltid aktuell)
- Jag är allmänt less (igen)
 
 
...outfit:
 
 
- svart kjol (med leopardmönster och "glitter") h&m
- svart kofta mq
- svarta strumbyxor h&m
- svarta dr martens
- svart bus med vita stjärnor h&m
 
(allt är gammalt som gatan)
 
 
- grön jacka bikbok (också gammal)
 
 
...längt: jag vill åka utomlands... aw har nyligen varit i new york, al har precis varit i london, m åker till spanien imorgon. men än jag då? jag har varit på ks (sjukhuset). kuuuul... 
 
Åsa:

Måste fråga, menar du att du ser kilon försvinna på bara en vecka med Viktklubb? Eller mäter du digitalt o ser hekton/gram?

Jag ser inga kilon försvinna på så kort tid, trots 1300 kcal gräns och 6 dagars träning av 7.... :o/

Svar: Mäter digitalt ja och nu har jag plötsligt gått UPP ett kg igen... :( Måste börja röra på mig men jag orkar inte :(
Kattis

Åsa:

Ja nä jag tycker inte man kan tala om resultat förrän efter typ 3 veckor, det är ju så mkt vätska etc som kan komma och gå (bara man har mens går jag upp 2 kg och inte i fett utan vätska) så svårt att se verkligt resultat på en vecka.

Kommentera inlägget här: