inte hallon

Avloppet i duschen.
 
Luktar INTE hallon. Och är INTE superkul att göra rent. 
 
Tur att jag har en sambo som fixar det medan jag jobbar sent. 
 
 
(nej det var inte meningen att det skulle rimma, men det gjorde det)
 
(jag är såå poetiskt lagd)
 
(höhö)
 
saker som det inte heller luktar: 
 
rosor och liljekonvalj. 
 
 
det luktade inte mumsmums i hallen heller när jag kom hem för den där avloppsstanken hängde liksom kvar. men det har förhoppningsvis försvunnit snart. meanwhile motar jag med doftljus. jag har lyft av locket på mitt voluspa champagne crisp. jäklar i min lilla låda alltså vad det luktar mycket (så ja, jag brukar ha locket på). jag pallar det bara i små doser sen får jag typ huvudvärk. ja man kan nog faktiskt säga att det inte bara doftar. det stinker. ingen favorit. men det funkar att tillfälligt mota avloppsstank. så ni vet. 
 
Anna:

http://www.sneakersnstuff.com/sv/product/14750/adidas-js-instinct-hi-leopard är dessa lite av det du är ute efter?

Svar: Lite åt det hållet ja, men dessa når inte riktigt hela vägen fram. :)
Kattis

Åsa:

Måste oxå fixa mitt avlopp i badrummet (under badkaret). Har förlitat mig på propplösare hittills men nu går det inte längre. Bävar.

Svar: Mm, så sjukt äckligt.. men det måste ju göras (och jag är hemskt glad att P gjorde det den här gången.. också)
Kattis

Kommentera inlägget här: