semesterprepp

I mars har vi planerat en liten semesterresa till Kap Verde (woop woop) - och jag har därför beställ lite nytt från Ellos.
Hade gärna haft några fler lätta sommarklänningar, men hittade inget i min storlek som jag gillade, så det fick bli så här (får rota lite i sommarlådan här hemma också och se vad jag redan har - och kan ha av det som redan finns... kläderna stramar lite efter senaste månadernas (årets) slarv med kost och motion så allt är liksom liiite för tajt...)
 
 
köpte iofs även en strandklänning som jag visst glömde lägga med i bilden tänkte den blir bra att gå ner till poolen i...
 
Åsa:

KV är najs, fläktar skönt. Är oxå sugen på en byxdress men jag är ju en size över rumpen och en strl mindre upptill så de passar aldrig helt bra :(

Svar: Mina passar inte riktigt heller, men jag kör ändå ;)
Kattis

Åsa:

...å jag fattar inte varför jag aldrig kan kommentera via mobilen på din blogg utan att det blir dubbelt eller inget alls?!

Svar: nu funkade det :)
Kattis

Kommentera inlägget här: