nya prylar

Shoppade som sagt kuddfodral och en bokstavs-/anslagstavla igår. 
 
Anslagstavlan är från Granit (ni hittar den här). 
Kuddöverdragen köpte jag på H&M Home. Har inte lyckats ta någon bra bild, men lite så här ungefär: 
Love-kudden finns även här. De andra två hittar jag inte i webshoppen. 
 
Jag gillar förövrigt fodralen med ananastryck också (men kunde inte motivera köp av även dem) ;) Kolla vad snygga: 
Spanade lite i Ellos-butiken och på Lagerhaus & NA-KD också, men där köpte jag inget. 
Åsa:

Tycker Granit-tavlan är superfin, har sneglat på den ett tag. Blir ett köp den dagen jag har en inkomst igen..!

innovativaintentioner:

Snygga kuddar! jag får lite studio 54 och 70-tals vibbar av LOVE-kudden. NAJS!

innovativaintentioner:

Snygga kuddar! får lite Studio 54 och 70-talsvibbar av LOVE-kudden, NAJS!

Svar: Jaa, me like! :)
Kattis

Kommentera inlägget här: