back at work

Whoa. Rakt in i jobbträsket. Ny chef, nytt team - första gruppmötet idag. Bara min tidigare chef K jag jobbat med tidigare. Övriga tre (inkl chef) är helt nya bekantskaper. 3 amerikaner och så jag från Sverige och K från UK. Jag är lätt den enda som är introvert (personlighetstyp ISFJ-T * ni vet). Var på kontoret igår men åkte hem tidigare på eftermiddagen (första bussen, 15.55) pga kände mig krasslig. Jobbade dock vidare när jag kom hem. Mår bättre men jobbade hemifrån idag (hade ont i halsen och högerörat igår, men det "blev inget" som tur är!). Blev sent jobbmässigt både igår och idag. :/ Bara att försöka komma på ett "fun fact" om sig själv att berätta om på gruppmötet. Alltså. Jag har inga fun facts, only depressing ones...
Jag och P firade 12 år ihop igår. Fast vi orkade inte riktigt fira eftersom båda var krassliga och jag jobbade sent. Kanske får ta igen det i helgen eller nåt. 
Det kommer fler inlägg om semesterresan till HK, men jag orkar inte just nu (energinivå noll). Tipsar istället om serien "The Rook" på CMore som jag börjat kolla på och gillar (ska kolla vidare så fort jag orkar...).
 
* ISFJ-T - Introverted, Observant, Feeling, Judging - Turbulent (mer info här)
 
Chefen - S: bor i West Virginia, har stora barn, gillar måndagar ("love fresh starts";  mondays, fresh notebooks and calendars), Andrew, kallar sig själv nördig (har nördigt vardagsrum som vi ska få se på ett annat möte), och gillar att bygga saker, har tex nyligen byggt en 9 feet high cage for his cats (egyptian mau's) so they can be out in the yard, Kathe har utflugna barn varav en (dottern) försöker slå igenom som skådis i New York och gillar själv att laga mat. Plus hennes man jobbar också på företaget. 
 
Åsa:

Vad drog du till med för fun fact? 🤗

Svar: Att jag har postat över 16k bilder på min instagram sedan 2012 :)
Kattis

Åsa:

Haha! Bra grej! 👍🏻

Kommentera inlägget här: