new in: puff & jeans mm

Tradigt med mina "ugh jag jobbar för mycket" inlägg? Ja, det tycker jag också (och jag försöker sluta), men nu bryter vi av med något annat en stund! Tänkte vi kollar på grejer jag shoppat senaste tiden. Kan ju vara kul tänkte jag? 
Först ut är iallafall mitt senaste inköp; ett par nya pjuck som postnord levererade till dörren nu i eftermiddags. Ett par Adidas Falcon i färgerna Icey Pink / Ecru Tint / True Pink. Känns supersköna på foten. 
En annan grej som levererades idag (fast imorse med Early Bird) är några nya armband tll min GTS Amazfit. Har haft lite problem med plastarmbandet som följde med klockan eftersom det alltid sitter antingen för hårt eller för löst. Detta röda som jag nu har beställde jag från MiniIntheBox  och leveransen var längre än man skulle önska (beställde 9:e maj och fick hem idag), men har man inte bråttom så funkar det ju.
Till vardaagsrummet har jag köpt en ny sittpuff/pall med förvaring som är stabliare än man kan tro för det priset (299:-). Hittar inte den rosa på hemsidan (verkar bara finnas i butik i färgen pion), men det är denna:
Till hemmet har vi (jag och P) dessutom gått ihop i en joint effort för att göra hemmakontoret ännu lite mer "kontorigt". Vi har nämligen köpt en sån här bordsskärm (som lurarna hänger på nere på bilden) att ha mellan skrivbordet i ett försök att dämpa ljudet när vi båda (eller bara en för all del) sitter i telefon.  Kontorigt som sagt. 
Och på tal om kontoret så har jag även påbörjat projekt "organisera i min Billhyllla" genom att tömma gamla pärmar och köpa nya tidsskriftssamlare. Dessutom slog jag till på en minibyrå att förvara sygrejer i. Den gamla fiskelådan i plast funkade liksom inte riktigt, så den har P fått att ha i garaget istället. Är inte riktigt klar som ni kanske ser, men snart så... 
Ska bestämma vad jag ska ha var och sen märka upp ordentligt, plus fixa nya lappar till pärmarna och så.. 
Sist ut i denna shoppingspree (som sträckt sig över den senaste månaden); ett par nya jeans från Lindex.  Köptes oprovade, men de funkar ju faktiskt. 
Ja det var väl det för den här gången... 
 
plus badrumshyllan dårå, men den var ju med i förra inlägget så den fick inte vara med här..
 
Hemma Hos Felicia:

skorna!!!! Wow!!

Anna:

En sådan rosa puff fick jag när jag fyllde år, den står i sovrummet och har blivit en avstjälpningsplats tyvärr. Måste skärpa mig där.

Svar: Hehe, jag har faktiskt köpt en till sovrummet också... (även den agerar avstjälpningsplats emellanåt..)
Kattis

Kommentera inlägget här: