ootd - aug 3 (+ utvecklingssamtal)

Tisdag och "nyhetsbrevsdag" plus GBO All Hands igår. Tydligen har chefen bett alla i gruppen att vara mer på kamera på möten (alla möten) eftersom "Work Forward" nu är i gång och folk (i USA) har börjat återvända till kontoret. Eftersom vi i mitt team jobbade mest hemifrån även innan pandemin (plus gärna struntade i att dra igång webkameran både före och nu under corona) samt troligen inte kommer att återvända till kontoret mer än kanske max en dag i månaden (man FÅR åka in oftare beroende på lokala kontorets regler förstås, men man behöver inte... tror inte ens man behöver åka in en dag eftersom knappt någon av oss sitter på samma kontor som någon vi jobbar med/supportar, så vi kan ju ändå inte ha team-möten in person), så är planen för oss att "synas mer" genom att slå på kameran när vi "mötar". Happ. Då måste man ju kamma håret. Det hade jag inte gjort igår..lol, men jag jag slog på kameran ändå..  (hej crazy newsletter-hair) . Aja. Ska nog hoppa in i duschen nu och tvätta året då.
 
Bortsett från de galna håret då (som ni inte får se), så såg jag ut så här igår:
Skjorta & linne från H&M (gamla), blå jeans från Lindex (gamla), halsband från Edblad (gammalt) och tofflor från Ecco (köpta i år), klocka från Garmin (också köpt i år). 
Ringen är megagammal och kanske från Ur & Penn... (minns inte). 
 
skrev på min "mid-year performance-review" (utvecklingsamtal för 1H2021) igår förresten efter att chefen skrivit in sina kommentarer. av någon anledning trodde jag att han skulle vara missnöjd och tycka att jag har underpresterat under 1H men det var idel fina ord både i skrift och när vi hade ett kort möte på kvällen (ja, det var dag två tillbaks igår och jag jobbade till åtta/halvnio... ugh, tanken var ju att jag skulle skärpa till mig vad gäller arbetstiderna, men det gick så där igår.. bättre i måndags). blev glad. har inte direkt känt mig högt värderad/uppskattad, men det är ju bra om han känner så...
 
Kattis is a highly valued contributor to our xxx team. Kattis works independently; with little to no supervision, and consistently meets deadlines with deliverables that are high quality. Her attention to detail and always being able to finish deliverables on time are greatly appreciated. Kattis delivers the much-acclaimed <newsletter> each week; this requires her to be current and update to date on all the major activities around <the org>; Kattis does a great job of that.
Kattis was a key player in the transformation of our Comms process in 1H’21; including leading the effort to adopt <tool> and using the reporting functionalities to drive <newsletter> readership. By using a new tool (name) we were also able to launch a new Mgr’s newsflash that has enabled us to share important upcoming dates and activities.
Kattis was also instrumental in the addition of the new video highlights to the <newsletter>. Kattis revamped the <newletter> to have a new look with functionalities that makes it easier to navigate. For example; Kattis added a new menu on the first page; that allows readers to jump to the section of the newsletter they are most interested in; without the need to have to turn every page. This has helped us drive the readership of the newsletter. Kattis provides a weekly readership report to <VP> & Leadership which has helped improve readership over the past 3 months.
Kattis managed our Recognition program, RY budget, and distributions. She has done an excellent job working directly with <VP>; in allocating, distributing, and managing the RY budget. Kattis also manages several of our employee engagement programs; such as the Credit Slasher, Most Improved AR and the Digital eNabler. Kattis helped develop the methodologies for these contests and has done a great job running & executing them each quarter.
Kattis is a team player who is able and willing to help in anything we ask of her. Kattis does a great job in helping with AHC prep, Group Reviews, ORs, agenda, layouts, video, visuals, facilitating guest speakers, etc… both at the GSM level and EMEA. Kattis has received several kudos from the EMEA team that she supports; for her creativity, team spirit, and positive attitude. Kattis also works with Nikki, to support the monthly Leadership Principles program.
Kattis was also a key contributor to the successful GCO panel we hosted with Brad, Monica, and DJ to an all GCO wide audience of 700 people. Kattis is always willing to learn more things and keep her skills current. During 1H’21; Kattis has completed 2 brand trainings.
Kattis is working with Nikki and the rest of the comms team to launch Customer Service Week; and I look forward to seeing the outcome. It has been an absolute pleasure working with Kattis; and I look forward to an even more successful 2H’21.
Kommentera inlägget här: