black is my happy color

Shoppade lite i fredags (på lunchen, innan lilla weekendrippen). Räknade inte med så mycket klädshopping på resan iom att P inte är något fan av att shoppa, så lika bra att handla innan. ;) Hur som helst. Det blev två svarta plagg från Lindex. En klänning med fickor - den här  - som ser ut så här på mig; 
Kostar 499:- men blev billigare då i fredags, då man fick 25% på hela köpet. 
Dessutom köpte jag (möjligen en smula otippat... eller också inte), den här kjolen som jag av någon anledning föll för vid första ögonkastet. Oklart när jag ska använda den, men det kommer förhoppningsvis tillfälle.
Kjolen här matchad med en topp från Gina Tricot. Den köpte jag en söndag i september
klänningen invigde jag i lördags
Kategori: Shopping Taggar: kjol, klänning;
Kommentera inlägget här: