måndag

- Jobbat (fasen vad klockan ringde tidigt imorse)
- Druckit kaffe (på jobbet)
 
 
- (Tydligen) glömt mascaran (och därmed sett ut som en nyvaken mullvad hela dagen)
- Gått hem vid 13 (då kände jag mig färdigjobbad)
- Blivit glad över att det var sol (det krävs så lite ibland)
- Strosat på Åhléns (och kanske shoppat liiiite, dock inte kudden på bilden även om den passat awesome hemma hos oss :)
 
 
- Försökt brotta mig in på bolaget för att köpa lite nyårsbubbel (sjukt mycket folk och INGEN luft - jag gav upp och gick hem)
- Handlat nya fräscha tuplaner hos torghandlaren (och kastat de gamla jag hade hemma)
 
 
- Varit på Beijer, Jula och Chilli (ja, men IGEN! ev. shoppade jag lite på Beijer & Chilli)
- Varit på bolaget sen trots allt (annat bolag och senare = mindre folk och mer luft)
- Glömt att hämta ut medicin på apoteket (lyckades beställa på internetz häromdagen då jag nu äntligen skaffat bank-id!)
- Kollat på när P trollat upp hallspegeln (med laserpass inköpt på Jula. ironiskt nog satt de märken som han måttade upp utan laser häromdagen helt rakt...)
- Lagt ut inköpt matta på hallgolvet (men jo, jag gillar stjärnor...)
 
 
- Med gemensamma krafter (ja, mina och Ps) satt upp tavellister i vardagsrummet (alltså ja, jag vet - vi har ju inrett ganska precis (eller inte exakt, men ganska lika) som i lägenheten trots att planlösningen här är en annan, men vad ska jag säga... vi gillar ju det här)
 
 
- Druckit alkoholfri cider och skrapat den där julklappslotten jag fick av chefen (jag vann 20 kronor, woop!)
 
 
ja, det var typ den måndagen det... nu är jag jääättetrött...
 
ps: på beijer köpte jag bara handtagsbufferts att sätta på klädkammar-och badrumsdörrarna (handtagen) så att det inte ska bli hål i dörrarna om man råkar smälla upp endera dörr. och en kroklist till insidan av städskåpet.
 
 
Anna:

Haha medicin på bolaget, jaha ja då vet man vad du medicinerar med då!

Svar: Hahahah! Ojdå. Men ja du vet, (kronans) droghandel! ;) Men försökte förresten kolla lagerstatus på aranesp förut, men det gick inte, för det klassas som narkotikaklassat preparat. o_O (har ändrat till apoteket nu) :)
Kattis

Kommentera inlägget här: