sista dagen i juli

Idag är det förresten sol. Lovely! Har suttit på balkongen med bok och kaffe och bara njutit. Annars har jag ätit äggmacka och betalat en räkning. Hängt tvätt och fått ont i huvudet.  Bytt pw på Insta för att jag är senil. Mitt hår är oljigt. 
 
 
funderar på att boka en resa. en kort en. men jag vet inte.
 
maggish:

hej hoppas du njuter av din semester. Jag har en liten fråga; har du nånsin pumps på jobbet? eller vad har du för "inneskor"? loafers kanske?

Svar: Jovars har det rätt bra :) Ja, det händer. Brukar inte byta skor så ofta (alltså till inneskor, även om det händer ibland), så jag har det som passar det jag har på mig för dagen. Pumps, sneakers, träskor, ballerinas, converse... Dårå? (Loafers not so much)
Kattis

Anna:

Haha jag är också senil som fick sitta hur länge som helst och fundera på vad pw menades i detta inlägg. Jag tänkte hela tiden power walk haha!

Svar: Hehe :)
Kattis

Kommentera inlägget här: