sommarfest

Sommarfest igår som sagt. Med kollegorna. Det var trevligt och det blev sent. Jättesent. Jag är trött. P har jobbat nästan hela dagen idag och jag har gjort så lite som möjligt (fast lite har jag klarat av ändå... tex vikt ett ton tvätt). Aaaanyway. När klockan var över ett på natten fick ett gäng av oss (tror vi var typ 8 pers) för oss att vi absolut måste gå vidare. Bra plan, verkligen. Eeeeh. Närå, men det var ju trevligt och så, men det blev några drinkar för mycket.. (särskilt om man betänker att jag  - som typ aldrig är ute längre - var ute (och shottade)  även på torsdagen..). Gick verkligen bra med min originalplan att dyka på sommarfesten upp vid 18:30, käka lite mat, ta en öl och sen åka hem. Nej då, ut på lokal skulle vi och dricka vodkadrinkar med redbull skulle vi tydligen också.... (ja - jag mår som jag förtjänar idag). 
 
 
P köpte med sig mat från Donken på väg hem från jobbet. Satt fint kan jag meddela.
 
Kommentera inlägget här: