i paketet

New bjuti stuff från Kicks. Parfymprover, vattenflaska (bkr), borste (face sculptor blush brush / isadora), vit kohlpenna (max factor), anastasia dipbrow pomade blonde, läppstift (bare bohemian / isadora resp. ruby woo / mac) och fit me concealer (fair/maybelline) 
 
ja. jag "går på" allt. om ni läser samma bloggare som jag så vet ni att jag har läst om typ allt detta i bloggar. inte allt, men nästan.... (flaska - frida, vit kohlpenna - sandra, ruby woo - elsa, dipbrow pomade - linda. att jag är ungefär 100 år äldre än nämnda bloggare spelar tydligen ingen roll. jag måste prova ändå). anywho. borsten köpte faktiskt jag för att jag behövde en ny och concealern för att den jag har nu - i samma märke/färg - är nästan slut... läppstiftet från isadora för att jag tänkte det kanske skulle kunna passa mig... får återkomma om detta...
Anna:

Haha vilket sammanträffande! För ca en timme sedan beställde jag dipbrow pomade efter att ha läst hos Linda (tog också blonde). Jag beställde också en av Kicks egna primers och hoppas den är bra.

Svar: Nähä? Haha! :) Hoppas blonde funkar... blev lite osäker när jag (efter beställning) såg hennes tips och trix inlägg där hon använde medium brown på killen med ljusa bryn... http://lindahallberg.se/2014/09/28/tips-trix-hur-man-fyller-i-blonda-ogonbryn/
Kattis

Anna:

Jag tänkte samma men den färgen fanns inte hos Kicks såg jag sedan. I recensionerna hos Kicks var det någon som var ljus som tycket blonde passade perfekt så nu hoppas jag på det och att jag lyckas få till snygga bryn med den.

Svar: Läste nog samma recension och hoppas på detsamma.. :)
Kattis

Anna:

Du apropå inget, hur är Gone Girl boken förresten? Så bra som alla säger? Den blir nog nästa bok här efter den jag läser nu.

Svar: Ja, alltså jag hade lite svårt att ta till mig den. Det är något med sättet den berättas / är skriven. Kom liksom inte in i den på en gång. Fast den är ju ändå spännande så man (jag) vill veta hur det ska gå (vad som har hänt), så ja, den är ju ändå bra liksom. Känner dock inte att jag kan hypa den just nu (knappt halva har jag läst) - men det kanske kommer? Tycker iallafall absolut att du ska läsa den (trots detta svammel).
Kattis

Kommentera inlägget här: