tavelväggen

Satte upp de sista tavlorna i tavelväggskonstellationen idag och så här blev det alltså: 
 
 
Jag ska inte göra sånt här egentligen eftersom jag har V Ä R L D E N S (höhö...) sämsta tålamod och liksom inte ORKAR sätta grejer rakt, men det blev ganska bra ändå - till slut (P fick hjälpa till lite när vi satte upp de första eftersom jag blev typ aggro för att det gick så dåligt ;)).
 
Lite olika avstånd på vissa ställen men vi låtsas att det ska vara så, ok? Ok. 
 
Är ni sugna på att göra något liknande så behöver ni en stor jäkla världskarta, ett gäng ramar och ganska mycket tålamod. Sax och linjal och kanske en liten kniv är också bra. 
 
När jag ändå var igång med städ och tvätt och tavelhängning passade jag på att smälla upp en tavla inne på kontoret också. 
 
 
Fick bli en inramad bild på månen som P tagit. För att det var den som stod lutad mot väggen där inne. ;)
 
nu ska jag gå ut och känna på solen och värmen.. har varit inne hela dagen pga huset såg ut som en svinstia...
 
Kommentera inlägget här: