spontan aw

 
Igår eftermiddag pingade M via jobb-chatten och frågade om vi inte skulle gå på spontan AW efter jobbet. Jag var helt crazy-trött, men lovade att fundera till klockan fem. Var fortfarande trött (i tårt-koma?) när det var dags att logga ut, men bestämde mig ändå för att jo, ett glas vin kunde vi ju ta (jag bangar typ 8 ggr av 10, men har ju lovat mig själv att försöka göra mer, så tog mig i kragen och sa ja). Vi åkte till Story Hotel och ja... ett glas blev till fyra och ett gäng pommes med tryffelmajonnäs. Sen ville M gå och dansa, så då gjorde vi det. Jag var hemma strax före två, haha. Kul med spontankvällar :)
 
 
Jag var casual-friday klädd i jeans, boots och rutig lång flanellskjorta - och hade platthår, men det gick ju bra ändå, Perfekta danskläder, haha! (och jag är ju ändå inte ute för att ragga, så spela roll..) Two old ladies on the dancefloor. ;) (och M fick lite hångel - good for her!) 
 
 
(gillar verkligen storys vattenglas, såna vill jag ha!)
 
 
 
Kommentera inlägget här: