lördagsdejt

Eftersom jag inte sov något vidare natten mellan fredag / lördag så tog jag en "liten" (två-timmars) quick-nap på soffan på eftermiddagen. Jag är alltid sjukt trögstartad när jag sovit så där på dagen... kan inte rivstarta utan behöver typ en timme att komma igång igen. Ägnade den timmen åt att lyssna på musik och fixa till mig lite - sen trotsade vi blåst och snö och promenerade bort till centrum för en bit mat.
 
Jag valde en vegetarisk burgare som inte såg mycket ut för världen men som var vansinnigt god. 
 
 
Egentligen var planen att vi kanske skulle gått bort till bowlingen igen där P's klasskamrater spelade även denna helg, men vi orkade inte så vi gick hem och kröp upp i soffan och kollade på På Spåret istället. 
 
 
 
det här med att hitta på saker på fredagen gör verkligen att helgen känns längre på något vis - särskilt när man är ledig halva fredagen. var tvungen att fundera flera gånger igår om det var lördag eller söndag. kändes som söndag, men var ju faktiskt bara lördag. sweeet!
 
Kommentera inlägget här: