men så gott!

Alltså sushin på Raw på Rörstrandsgatan: to die for. Ä L S K A R deras kombi sushi. Mums! 
Och edamamebönor. Varför köper jag aldrig hem det?! 
Larvig gott. Jag hade kunnat äta två tallrikar typ. 
Till efterrätt valde vi bort dessertmenyn och satsade på drinkar istället. Har ju ont i halsen som sagt så vi valde drinkar med ingefära och chili. Rekommenderas verkligen! 
Jag avslutade lite fegt med en frozen mango daiquiry. Modiga M valde en variant med saké, cava, likör & mynta. Båda var supergoda. 
 
behöver jag säga att jag är nöjd med kvällen? :) kul att träffa M också det var ju över två veckor sedan. synd bara att jag känner mig så krasslig... :( (vi avslutade tidigt eftersom mitt halsonda blev till rossel/hosta som flyttade ner i bröstkorgen...)
 
Kategori: Mat&Dryck Taggar: 2015, aw, semester, tjejkväll;
Åsa:

Ser supergott ut!!

Hoppas verkligen inte du blir dålig nu..! Bad tajming :/

Svar: Verkligen SJUKT dålig tajming.... känner mig helt sänkt nu :( Måste nog gå och lägga mig. P är inte heller kry (också ont i halsen, han fick före mig) så jag hoppas vi kommer iväg som planerat. :O
Kattis

Kommentera inlägget här: