lunchpromenad

Baxade med mig nya kameran när jag gick till jobbet idag. Egentligen inte så smart med tanke på att jag fortfarande har ont som s*tan i ryggen, men vad fasen, man måste ju testa den! (kameran menar jag, inte ryggen). Tog lite bilder på väg till tåget och så var jag ute en sväng på lunchen. Käkade ju ändå inte så mycket idag och och sitta och bara titta när andra äter är ju så där... I vanliga fall blir det ju att jag går tillbaks till min plats och jobbar istället, men idag satsade jag på frisk luft, lite motion och foto (fick tyvärr ännu mer ont efter det, men jaja...massagetid nästa vecka, förhoppningsvis har det släppt till dess men annars hoppas jag klara mig till dess så hon får ordna upp det hela)
 
Hur som helst. Har inte laddat över bilderna från kameran ännu, men lite så här såg det ut nere vid vattnet.. 
(dessa bilder är alltså tagna med mobilen)
 
Inte så mycket sol tyvärr, men ganska fint ändå. 
 
Kommentera inlägget här: