morgon (efter)middag kväll

Min onsdag. En smula stressig morgon pga plötsligt jättefumlig. Tappade ungefär allt. Hann ändå med bussen. Var på möte x 2. Gick på 30 minuter massage. Så. Sjukt. Skönt. Min vänstersida var helt pajko. Tror hon fick loss det som orsakat 4 dagars huvudvärk. Blev jättetörstig och jättetrött. M och C var på jobbet och hälsade på (M är ju sjukskriven och C är mammaledig - hon hade bebben med). Vi käkade sushi. M hade med sig rulltårta, så vi fikade också. Klockan fem stängde jag ner och gick till bussen. Sällis med MW. Idag stannade bussen bid hans hållplats. Good for him. hehe. Gick till Hemköp för att hämta ut gummistövlar. Trodde jag. Men nä, se de hade tydligen blivit slutsålda i min storlek trots att de gick att beställa på sidan och de stod med i leveransbekräftelsen jag fick från Ellos igår (!). Dåligt Ellos, jättedåligt. Jaja, jag fick hem en svart poncho iallafall. Den har jag planerat att ha mest på jobbet (pga svinkallt på kontoret). Men jag är ändå JÄTTEbummed över att jag inte fick stövlarna (hade bestält röda). Sjukt dåligt ju att skriva med dem på leveransbekräftelsen och skicka ut paketet UTAN att meddela att de sålt slut /erbjuda annat alternativ? Om jag vill beställa några andra istället därifrån nu måste jag ju betala ytterligare frakt. Buu. Väljer nog en annan leverantör faktiskt. Åkte till Clas Olson och köpte ett fodral till min jobbmobil. Kan inte hantera dagens mobiler utan fodral/skal tydligen. Käkade macka & yogurt till middag idag igen. P åt fiskpinnar. Kollade youtube-klipp hela kvällen. Fortfarande jättetörstig och jättetrött. Ska nog sova nu. 
Kommentera inlägget här: