woop woop!

Hade glömt bort att H&M-bonusen (guldbonusen) för min del brukar komma ungefär samtidigt som jobb-bonusen (glömmer liksom på något sätt varje år och blir lika glad varje gång) - men i veckan dök den upp - och jag blev INTE besviken. :D
Tjoho - här ska shoppas. ;) Hoppas kunne hitta en fin kavaj i rätt storlek eftersom alla mina kavajar i stl 36 som numera stramar betänkligt. :/ Fick 1000 spänn i guldbonus och 100:- i löpande bonus (tydligen). Ja, jag har handlat en del, men till mitt "försvar" måste jag säga att jag ju faktiskt handlat tex linnelakan (påslakanset och underlakan + extra örngott), vilket ju gjort att det dragit iväg lite grann. Plus att jag köpt lite inredningsprylar också (träbrickor & lådor och sånt)... bara så ni vet att jag inte BARA köper kläder... ;) (som om ni bryr er). Jaja. Bonus iallafall. Micket glad för den. Var och kikade lite igår och blev dock lite snål så blev inget köp då. 
 
Kommentera inlägget här: