kofta & tischa (och lack)

Blev inga köp på Lindex idag när jag var där och kikade / provade några av grejerna jag bloggade om tidigare. Koftan var för orange i tonen, så den provade jag inte ens. Leopardbombern var för bylsig även i stl S. Spetstoppen fanns i grönt och svart men inte vinrött. Väskan, reajeansen och vita blusen hittade jag inte i "min"  butik. Däremot hittade jag en kofta på H&M. Snarlik en av dem som jag skänkte / sålde till M igår men med långa ärmar. Löööv långa ärmar. Trekvart funkar inte på en fryslort som mig. Jag är micket micket nöjd. Sen köpte jag en topp/tischa på KappAhl också. Den kostade mig bara 49 spänn eftersom jag hade en bonuscheck på 100. Perf. 
 
Koftan hittar ni här (ganska lik va, visst M?) ;)
och toppen - som är svart med lite glittrigt tryck - finns här
Köpte mig ett nytt nagellack också, ett grått från H&M. Hopscotch heter färgen. Hade helst velat ha ett i Go-To-Greige men den hittade jag inte (heller)..
 
slutligen hann jag med en sväng in på coop (för att köpa en liten mjölk) och apoteket (vitaminer och magnesium)

i övrigt - vilken fantastisk höstdag det var idag. lagom krispigt & soligt och knappt någon vind. lövely. 
Anna:

Jag har länge undrat när Holly & Whyte ska sluta använda orange och mörkblått på allt? Kan de byta färgskala nu tack. Mörkblått gillar jag men att de använder så mycket orange kan jag inte med.

Svar: I know. Ganska mycket grönt också, men det gillar jag ju (grönt och mörkblått) men orange funkar liksom inte riktigt på mig... Kunde kanske få vara lite (mer) vinrött också.. (för det gillar jag). :)
Kattis

innovativaintentioner:

SNYGG kofta!! :) väldigt lik den jag fick.

Svar: Som sagt, jag gillade ju den du fick bortsett från längden på ärmarna, så denna är helt perfekt. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: