söndagen

Umgänge ja. I dag har jag träffat MP som jag inte träffat på jääättelänge. Hon kom över på en kaffe och hade med sig superfina rosor. Kolla bara; 
Vi gick husesyn, pratade mat och jobb, böcker och lite om vad som hänt sedan sist. Jag blev lite inspirerad av hennes livsstilsförändringar (sluta röka, sluta dricka alkohol, sluta med socker & kolhydrater) och även om jag inte ska göra allt det där, så blev jag iallafall triggad och tog mig (efter storhandling på hysteriskt ica) faktiskt upp på motionsbandet och promenerade 3 km. Det var inte igår! Det gick inte snabbt och var ju inte så långt men ändå. Belönades tyvärr med halsont, men ändå. 3 km är bättre än 0 km tänker jag. 
 
Annars jag bakat snabba frukostfrallor (innan M var här) och sen fixat smarrig middag (efter promenaden). 
Bra söndag ändå. Messade lite med MS också. Hon hade också köpt kostymen från Lindex, haha. Hon var tvungen sa hon för den satt bra på henne med. :) 
Kommentera inlägget här: