måndag

Dagens bästa; 
  • Skjuts till bussen i morse - så jag slapp baxa jobbdator och tunga tårtor till fots
  • 1 timme lymfmassage. Lööövely. 
  • Påskfikat avklarat - och uppskattat
  • Eftermiddagspromenad med A och A (pga missade lunchpromenaden och pga stor eftermiddagströttma)
  • Häägen Dazs Salted Caramel
  • 3 avsnitt av Blacklist (har börjat titta igen hade en liten paus pga.. ja, behövde paus från Reddington)
  • Nya fräscha nummer av tidningar jag prenumererar på i brevlådan
  • Det här är eg. fredagens bästa; men mailet med att jag ska få en ny jobb-laptop - finally! Har bokat in tid för byte nästa vecka
  • Dag ett av tredagarsveckan avklarad
Påskfika
Tidningar
annars är jag plötsligt sugen på att köpa GUL sprayfärg och spraya något gult. jag som inte ens gillar gult? måste vara påskfilis....
Kommentera inlägget här: