testat fotoidéer

Har provfotat lite här hemma idag. Bara med mobilen dock, ville prova idéerna mer än själva fotot (och "alla" eller iaf 4 pers på instagram tror nu att JAG ska gifta mig.. haha.. som om DET skulle hända.. och som om jag skulle annonsera det så (med hashtag "testfoto"). Hur som helst. Lite så här blev det. Vad tror ni? Kan det funka? I annan miljö då men ändå. 
Ringarna är alltså mina egna (från Edblad). De är inte involverade i någon form av förlovning/vigsel utan bara med för test här (och annars har jag dem för att de är fina). :)
note to self: ta med lite rekvisita i form av hampasnöre, lite finare snöre, stenar, rosor, inbjudningskortet, paraply (skulle vilja ha ett "plain white" - nån som vet var jag hittar det?), penna, och kanske bräda med datum...  bibel tänker jag finns i kyrkan.. psalmbok funkar ju också.. stövlar kan nog vara bra att ha också...
(just denna lär ju funka bättre med vita skor...och det vet jag inte ens om bruden ska ha.. men worth a shot.. ;))
 
 
Åsa:

Ring-i-ros var fint!! 🌹💍

Svar: Tycker du? Det kom jag på själv. :) Eller alltså, det har ju säkerligen gjorts förut, men just den hade jag inte sett en förlaga av på pinterest. :)
Kattis

Åsa:

Det finns fint vitt hjärtformat paraply på www.finaparaplyer.se, men dyrt. HM's genomskinliga med vitt för 99:- annars?

Svar: Ja, såg det hjärtformade när jag googlade, men tänker att det kanske blir "för" romantiskt.. skulle hellre ha ett vanligt vitt som man sen kan använda till vardags också. HM-paraplyet ligger i min kundvagn i onlineshoppen, men har inte avslutat beställningen än.. vet inte om det känns motiverat att köpa det (även om det är jättefint) när jag nu redan har ett genomskinligt. :)
Kattis

innovativaintentioner:

superfina bilder! min favorit är ringarna i boken!

Svar: Tack :)
Kattis

Kommentera inlägget här: