10-år!

Nej, det trodde jag väl inte för 10 år sedan när jag drog i väg ett mess på chans  mitt i natten att vi skulle sitta här i soffan i en gul villa och kolla på fri-drott, jag och den där galenpannan.. ;)
 
Kommer ni håg?
 
 
"Lunarkillen" - det var P det, hahahaha...  Ja jösses. Men det gick ju bra. Tur att jag inte bara gick och lade mig efter den där krogkvällen. :D
 
Idag har vi inte gjort så mycket mer än tagit lång sovmorgon, handlat bubbel och varit ute och käkat. Men det räcker ju ganska bra så. New York-resan i våras var ju lite för att fira att vi lyckats hålla ihop så länge som vi ändå har gjort. Förhoppningsvis orkar vi några år till. :) Eftersom man fortfarande måste åka ersättningsbuss och krångla om man ska in till stan skippade vi det och valde en restaurang här på hemmaplan. Funkade det med. Lyxade till det och åt förrätt och alllt - händer ju typ aldrig annars.. (mest för att man ju då inte orkar varmrätten... det gjorde vi inte den här gången heller..). 
 
Jag såg ut så här; 
...och maten & drycken kan sammanfattas ungefär så här; 
Och nu - nu dricker vi bubbel och kollar på tv (och bloggar). 
grannen som var ute och åkte stannade till och frågade om vi ville ha skjuts när vi skulle till centrum, för han trodde det skulle börja regna, men vi tackade nej (jag behövde stegen) - och vi klarade oss. phew! :)
Anonym:

Grattis till 10år ♥️
-Jenny-

Svar: Tack! :) <3
Kattis

innovativaintentioner:

Grattis till 10 år! bra jobbat må jag säga :)

Svar: Tackar :)
Kattis

Kommentera inlägget här: