1300

Idag läser jag Må Bra & Amelia. Har startat om mitt program på Viktklubb. Varför vänta till måndag när man kan börja idag tänker jag. Har ju blivit lite för mycket av det goda de senaste.. eeeh.. åren. Ska plåstra om mina stackars fötter och bege mig ut på en promenad lite senare. Synd bara att det blåser så mycket. Gillar inte blåst något vidare. Om det inte är gassande sol och 30+ grader. Det är det inte. Skulle behöva sockerdetoxa också, men jag börjar så här. Med  begränsat antal kalorier (och sötsaker/mackor). Och regelbundna promenader. 
 
Funderade på om jag ska köra 5:2 ett tag nu, men jag tror jag väntar lite med det. Börjar med att bara regga vad jag äter nu ett tag och så kan jag byta till 5:2 sen när jag fått lite ordning på intagen igen.
 
första delmålet är 3 kg. sen skulle jag vilja gå ner minst 2 till. helst -8 kg totalt. fast eg är det inte mest kilon utan minskat antal centimeter runt mage och midja jag är ute efter. typ 10-12 cm vore fint. 
Kategori: Hälsa Taggar: vikt, viktklubb;
Kommentera inlägget här: