lönefredag!

Woop woop! Började sina i kassan så lite nya freicha pengar på kontot satt fint idag.
 
I övrigt har jag jobbat hemma; haft 1-2-1 med chefen, catch-up med HR, planerat in leadership call och så har jag skickat ut ett nyhetsbrev (samt skissat lite på ett annat). Chefen hade bokat in möte mitt i lunchen (12:00) eftersom han sitter i UK och folk i UK alltid bokar möten mitt i maten, så det fick bli lite senare promenad idag. Men promenad blev det. Heja mig (det tog emot en aning idag pga grått och blött ute - men skönt när det var gjort).  Körde på lite "flare" style idag. utställda byxor och vid regnjacka. :)
Igår somnade jag svintidigt på soffan igen...  men innan jag somnade (well när jag var på jobbet), såg jag ut så här: 
blommorna på översta bilden (och nedan) fick P i onsdags när han körde ljudjobb
 
Kommentera inlägget här: