onsdag

Stack ut på 3 km lunchpromenad idag trots att hälften av gänget var ute och sprang och andra halvan bangade pga lite regn. Jag krängde på mig regnjackan och pinnade på. Heja mig! :) Gick i Hagaparken (som vanligt) och såg tydligen (utan att riktigt registrera) Vickan och Oscar (i barnvagn). Undrade bara för mig själv vad det var för turister som stökade vid grinden men kollegorna som sprang omvänt varv sa att det var dom + "spanande farbröder". Jag hade ju svarta jeans + svart jacka med luvan uppdragen så inte konstigt att de spanade, hehe.
 
Här nere en bit fram till höger var de; 
Annars försöker jag mest överleva arbetsdagarna och mina spretiga och bitvis ganska komplicerade arbetsuppgifter... Idag gjorde jag det iklädd svarta jeans och skrynklig vit tischa (plus svart kofta eftersom det är iskallt på kontoret och därmed ICKE aktuellt att sitta i kortärmat och jobba). Ja. Jag hade sovit för lite och var aptrött..
Kom inte i säng i tid för igår började jag nämligen kolla på en (för mig) ny serie på Netflix; finska Sorjonen (eller Bordertown som den visst också heter).  Gillade den.  Såg bara första avsnittet men började för sent och kom inte i säng förrän vid kvart över elva..
Imorgon ska jag jobba hemifrån så jag får lite sovmorgon.. skönt att sova men blir svårare att komma upp i planerat antal steg..  Kvällens middag intogs på IKEA-parkeringen där jag och P mumsade i oss varsitt meal från Gyldene Måsen medan vi spanade på en luftballong som åkte hit och dit över IKEA. Visst serru, fint ska're va ;) Jag åt en El Vego. 
Kommentera inlägget här: