sista dagen...

Så vad har jag då gjort denna sista dag av semestern? (ja, jag vet - min semester tog väl eg. officiellt slut i fredags, nu är det ju helg.. men aja.. jag räknar även denna söndag till semestern).
 
Låt oss se...jag har; 
  • Slappat / läst / käkat frukost / slösurfat / kollat på TV
  • Promenerat till Ica (3.8 km den väg jag tog)
  • Konstaterat att jag hade tur och hann hela vägen fram innan regnet kom
  • Handlat (blev upphämtad av P - tur, handlade 4 kassar mat och det började precis regna igen när jag kom ut)
  • Spenderat några timmar på att läsa ut min 12:e bok för denna semester (18:e för i år)
  • Tackat ja till A's inbjudan till årets tripp till Skepparholmen
  • Gjort och ätit blomkålspizza med squash, schalottenlök och tomat
  • Förberett frukost, lunch & mellis till imorgon 
  • Promenerat en sväng runt kvarteret för att komma upp i mina 10000 steg (blev dryga 11000)
  • Laddat jobbmobilen (men kan inte kolla mailen på den för mitt pw har gått ut så den synkar inte med servern och jag ooorkar inte fixa det idag..)
Snart är det väl dags att sova.. men jag hänger i soffan en liten stund till...
ingen tokhändelserik sista dag direkt... precis som det ska vara. ;D
Kommentera inlägget här: