aw

AW på Vapiano Gamla Stan igår. Ett par fd kollegor hade dragit ihop & annonserat i vår slutna grupp på FB. Alla som jobbar eller jobbat på företaget var välkomna (fejjan gruppen heter "Vi som jobbat eller jobbar på <företaget> och faktiskt tycker om kollegorna", haha!) Vi blev inte jättemånga, men ett ganska bra gäng ändå (15-20 pers kanske), lite otippad blanding. Mest otippad skulle jag säga var fd HR-chefen som gick i pension för 10 år sedan. :) Kul! Hoppas vi kan göra om med ännu några fler i slutet på januari.  Jag jobbade hemifrån igår så jag mötte upp M inne i stan vid 18 och så gick vi och käkade på Max innan vi åkte in och mötte upp de andra.
 
Glömde tyvärr bort att fotografera, det var ju lite synd. Blev bara dessa två bilder. 
för den som undrar: jag var på pressbyrån och handlade en flarra vatten innan jag hoppade på pendeln hemma och fick syn på dessa lingontomtar. slog till på dem med för tänkte det kunde vara kul att testa. de var inget vidare. smakade ungefär som vanliga tomtar (och det är jag inte så förtjust i, har förätit mig) så jag bjöd bort dem till kollegorna. lingon? not so much..
Anna:

Håller med, kände ingen lingonsmak alls. Lite mindre söt än de vanliga bara.

Kommentera inlägget här: