önskeväska

Igår när jag åkte tåg såg jag en dam som hade en väska från Fjällräven och jag greps omedelbart av ha-begär (inte till damen då utan väskan). Lite googlande visade att det var en Totepack No 1 jag sett. Sån himla fiffig verra som man kan bära både på axeln, i handen och på ryggen. Det är ju perfekt för mig som blir helt sned & får ont i rygg och höft om jag bär något i handen / på axeln för länge. Klockers då att man då kan ha den som rygga också. Jag tänker ju alltid att jag ska ha någon fin liten hanväska eller så men så slutar det ändå alltid med att jag har ryggsäck eller tygkasse istället. Tänker att den här isf kanske är snäppet roligare. 
 
bilden är lånad från fjällräven
 
...och vem ska ge mig presenter om inte jag, så jag klickade faktiskt hem en tidigare idag.  borde få den någongång i början på nästa vecka eller så. hoppas att den är så fin som jag tänkt. kul att ha något annat än min kånken ibland. 
Privat Festival:

Vilken färg valde du?

Svar: Velade mellan mörkblå och röd men det blev röd.
Kattis

Kommentera inlägget här: