tindra

13 arbetsdagar kvar på året. Som jag ser fram emot lite julledighet. Fredagen var helt sjuk jobbmässigt. Men nu är vi iallafall inne i december. Inbillar mig som vanligt att det kanske kommer att kännas bättre på andra sidan årsskiftet. Vi får se. Hoppet är det sista som lämnar... ;)  Här hemma är jag mest glad över min nya bordsstjärna från Watt & Veke (Tindra heter den och finns lite här och var; jag köpte min här). Såg den först hos Att vara någons fru/Emma (fast hon har den större modellen) och kunde sen inte släppa tanken på den. Fick hem den i fredags. Den var lika fin som jag trodde. Eller faktiskt kanske ännu lite finare. Ger mysigt sken och är fin där på billy-hyllan i vardagsrummet även när den inte är tänd. 
nöjd som sagt. fint så.
innovativa:

Fin! den hade jag lätt kunnat tänka mig hemma hos mig :)

Kommentera inlägget här: