cykling och falafel

Ja ni vet. Man sticker ut och cyklar en timme i långsamt tempo (efter att P fixat cyklarna som stått i vinteride i månader) och när man kommer hem igen så skiner solen. <3 
 
Då hängde vi lite på altanen och jag läste dryga 100 sidor i en bok innan vi bestämde oss för att dra iväg och käka middag på kebabriket. Första gången för mig men P hade lovat att de hade falafel - och så var det. De har visst även halloumitallrik men jag har ätit grillad halloumi typ 4 dagar i rad, så jag tog falafel. Gott. Inte fantastiskt på något vis, men helt ok och jag blev sjukt mätt. 
Efter maten svängde vi förbi Stadium en snabbis och kikade på deras rea.Fanns inte mycket alls faktiskt. Men jag köpte en randig tischa för 49 spänn.
 
och nu lär det väl inte hända så mycket mer faktiskt, vi kollar på allsång på skansen och jag vill typ byta kanal ungefär hela tiden. är det bara jag som inte riktigt pallar?
 
Åsa:

Haha, blev så uttråkad så jag bytte till tvåan där Morgan Freeman sökte Gud, typ. Var faktiskt mer intressant :))

Svar: :D
Kattis

Kommentera inlägget här: