maj&juni

... i mest använda skor; 
2 Marockanska (inne)tofflor babouscher (billigast här
3) Blommiga pjuck från H&M (förra årets mest använda)
4) Palladium (gamla, men finns tex här) LIte stabilare (och skönare) än Converse
5) Kanske sommarens hittills mest använda, mina Toms Avalon (dessa och 1) har jag använt mest tror jag)
6) Flip-flop sandaler i naturläder (från Marakesh tydligen) finns här
7) Badtofflor från Jula :)
8) Likadana sandaler som ovan (nr 6) fast i svart - här
9) Ormsskinnsmönstrade superstars, inköpta förra året (slut i lager men fanns tidigare tex här)
 
Inte mycket klackar där nej. Men hoppas kunna använda mina hasbeens snart om vädrets makter tillåter. Har ju några par utöver dessa nio som skulle behöva få komma ut lite... ;)
 
Flipfloptofflorna håller jag fortfarande på att vänja fötterna vid. Eller tårna. Eller mellanrummet mellan tårna mest kanske. Ajje. Men det ska nog bli bra snart. Hoppas jag?!
Kommentera inlägget här: