sangria och sånt

Läst ut en bok och börjat på en ny, hängt på altanen, funderat på att måla en grej men det var så blåsigt ute så jag pallade inte, får bli en annan dag, googlat på grejer, pratat i tel med MS, varit ute på middagsdejt med P. Så himla mycket mer än så blev det inte idag. Fast det räckte ganska bra för en semestertisdag. :)
 
Vi åt tapas och jag drack ett glas (stark) sangria. Bara en sån sak. ;)
jag är helt obeskrivligt trött och P har somnat i andra soffhörnet... det tar på krafterna att hänga i solen.. ;)
 
 
 
ps: är det rimligt att bli lite irriterad på att en x-kollega (som jag inte direkt jobbade med och inte kände särskilt bra men ändå har som vän på både insta och fb, på hens initiativ) som gillar på ALLA bilder jag lägger upp, oavsett vad? eller är det bara jag som är en tönt? (ja antagligen; men jag blir ändå lite irriterad... why?!) (ja just det ja, för att jag är en tönt...?)
Åsa:

Visst är det jobbigt att ha folk på sociala medier som man eg inte vill ha där, men som man inte kan med att ta bort? Jag har två som aldrig lajkar men som jag vet ser allt (det syns ju på Insta stories vilka som tittar), tycker det är creepy. De lägger aldrig ut ngt själva o gör de det är det ngt opersonligt, som en bild på en skidbacke eller på sin altan. Vet inte hur man ska göra m såna, de som lajkar ALLT känns som om de lajkar på rutin (har såna med), inte för att de faktiskt gillar bilderna/motivet.

Hade lätt velat plocka bort 4-5 st.

Kommentera inlägget här: