konstigt?

Är det jättekonstigt att ha en "puff" (alltså fotpallen till soffan) i hallen? Eller funkar det? Jag känner fortfarande in läget, men vad säger ni? Funkis eller too weird? De som bodde här innan hade ju en fåtölj där (iallafall på visningen.. minns inte om den stod där när vi var över för att mäta vid ett senare tillfälle). 
Jag går ju annars ofta in i vardagsrummet för att ta på mig skorna... (beroende på skor då förstås, men när jag måste sitta ner). Egentligen är ju tanken att man ska kunna sitta på skobänken och ta på sig skorna, men det funkar inte riktigt. Är för trångt med alla jackor och allt... (vi har för mycket grejer)...
Anna:

Tycker det funkar mycket bra!

Svar: :)
Kattis

Åsa:

Funkar fint!

Svar: :)
Kattis

Privat Festival:

Det funkar tycker jag. Dock finns det alltid en risk att saker samlar sig där, att den blir en avlastningsyta istället för en sittyta :)

Svar: Mm, det är ju risken med alla möbler man ställer i hallen här hemma hos oss... allt blir / är avlastningsyta. Men jag brukar vara ganska bra på att röja undan just i hallen, så jag hoppas det funkar. :)
Kattis

Anonym:

Behåll! Tyckte att den passade... -Jenny-

Svar: Jag provar ett tag så får vi se :)
Kattis

Kommentera inlägget här: