positivt

Saker att vara glad över; 
 
Igår när jag och P var ute på promenad kunde jag konstatera att jag inte längre (eller iaf inte just nu) går 5 steg efter honom och gnölar om att han går för fort. Det tar jag som ett tecken på att mitt blodvärde har gått upp lite (tack vare B12-tabletterna och / eller Aranespsprutorna) Var tvungen att stämma av så att han inte gick långsammare än vanligt, men det gjorde han inte sa han. :)
 
Har läst lite bland mina gamla blogginlägg och kan konstatera att många av dem handlade om att jag hade kramp, i ben, fötter och / eller händer. Jag har ju fortfarande det ibland, men inte alls lika ofta. Skönt. Jag tänker att jag nog kan tacka magnesiumtabletterna för det. Och att jag dricker mycket vatten då, får alltid mer kramp om jag dricker för lite. 
bild från igår när jag och P var ute på promenad. jag hade timberlands, nya kappan och svarta treggings från h&m
Kommentera inlägget här: