äääntligen helg

Jobbade hemifrån idag och SOM jag har jag har jobbat. Puuuh. Var inte klar förrän kvart i åtta (!). Då var jag tvungen att sticka ut på en liten promenad (bara runt området en snabbis) för att sträcka ut ben och rygg... "knaaaak". Aja. NU är det iallafall helg. SKÖNT.  Har käkat middag ocn parkerat mig i soffan.  Kommer inte röra mig många meter till idag...
 
Igår kväll såg jag första avsnittet av norska serien Nobel på SVTPlay. Riktigt bra - rekommenderas. Får se om jag betar av ett avsnitt till idag eller om det får vänta till imorgon... (lite trött nu)
 
Nobel (ja, Tuva Novotny är med)
Lunchpromme
In NOBEL, two stories carefully intertwine as a returning soldier and family man becomes a pawn in a political international game. As the stakes grow higher he is forced to discover just how far one should go in the name of peace. (text hämtad från IMDB)
 
Åsa:

Tycker Nobel är jättebra!

Svar: jag med! :D
Kattis

Kommentera inlägget här: