allmänt

Promenad blev det. Med stavarna. En timme, nästan sju km. Svettigt. Fick duscha för andra gången idag efter det. Sen hängde jag i solen på altanen en stund med en tidning (Elle). Skönt. Vi skulle ha plockat in utemöblerna egentligen, men orkade inte. Åkte en sväng istället. Hamnade på netonnet där P köpte en lampa (efter att vi strosat runt och kollat på typ ALLT). Var på Willys och handlade mjölk för att P skulle steka pannkakor, men sen tänkte vi om och svängde in på Max istället. Där var det hysteriskt så vi valde att ta med maten hem. Åt upp alla kalorier jag förbränt under promenaden plus ungefär en dagsranson till... aja. Får ta nya tag nästa vecka. Eller rent av imorgon. Så himla lätt att tappa motivationen bara om inte gått ner något eller om jag rent av gått upp lite igen. :/ Skulle behöva både dammsuga och dammtorka men har spenderat en timme i telefon med M istället. 
 
Efter dusch #2 såg jag ut så här; 
 
Mina ögonbryn ser konstiga ut. Och jag är törstig. JÄTTEtörstig. P kollar på National Geographic (trååk) och jag vet inte vad jag ska hitta på. Men jag har iallafall gått 12679 steg idag. Alltid nåt. 
Kommentera inlägget här: