häst & hund

Fick gå själv på lunchpromenad idag igen. De andra hade inte tid eller orkade inte eller orkade inte gå så långt (3 km). Aja. Då kan man pinna på lite. Fast lite trist att ingen har tid. Å andra sidan pratas det ju mest jobb ändå. Jobbgrejer som inte rör mig eftersom jag jobbar i en annan del av organisationen. Kanske lika bra att börja jobba hemifrån på heltid. Så skulle jag ju kunna skaffa hund som sällis?! 
 
Lunchpromenaden i Hagaparken var fin iaf. Hemma regnade det ju i morse - och var iskallt på väg hem från bussen på kvällen, men lunchpromenaden bjöd rent av på lite sol. Och ett par hästar i hagen. Höstigt men fint. 
Jag hade på mig nya skorna hela dagen och fick inte ens antydan till skavsår. Vilken grej! Kängorna tog ju en mindre evighet att gå in. 
 
Kommentera inlägget här: