om den röda kappan

Pratade med M om att jag så himla gärna skulle vilja ha en röd kappa i veckan när vi var på lunchpromenad och hon sa "men du vill inte ha min då?" Kom inte riktigt ihåg att hon hade en men om jag kan ha den så vill jag ABSOLUT ha den. :) När hon skickade en bild kom jag ihåg att hon hade den på sig nyårsaftonen 2009 när vi var ett gäng som firade hemma hos oss (okej jag kom inte ihåg att det var 2009 men jag visste att det var en nyårsafton hos oss och en snabb kik bland bilderna visade att det var 2009). 
 
Kommer ni ihåg? Det hade snöat massor under förmiddagen och vi var sju pers som åt och drack hemma hos oss. Ja, och så var vi ute vid tolvslaget och kollade på rakter och skålade (och hoppade) förstås. Jag fick ta bilden för att jag är svindålig på att hoppa. ;)
 
Se så fin den (kappan) är (på M näst längst till höger dårå). 
Kappan har alltså några år på nacken men har använts sparsamt enligt uppgift. Om jag kan ha den så får jag den för middag och bio. :) Vi har tänkt se Kingsman: The Golden Circle.
håll tummarna för att jag kan ha den.. är ju inte som att jag är jättemycket mindre än M direkt..  men lite annan kroppsform kanske, så jag hoppas hoppas hoppas! :)
 
Kommentera inlägget här: