shoppat - because pourquoi pas

Shoppade mig en ny mascara på H&M idag när jag ändå var där och kikade (och shoppade ett linne och en flanellskjorta). Slog till på Stretch Lash Mascaran från Isadora. Fanns att köpa för 139:- just nu. Läste en recension som sa att den ska funka på de flesta typer av fransar beroende på hur man ställer borsten (som alltså är reglerbar), så jag tänkte att jag ska prova. Får återkomma med resultat senare. Fast ni kanske redan har provat?
 
Var även på Kicks en sväng mest för att kika och sniffa lite på parfym. Men så fick jag syn på en så himla fin läppenna (eller ja, pennan var ju en penna liksom - men färgen! <3).) från Lancôme. Var tvungen att slå till. Nr. 317. Pourquoi Pas?. 
hittar inte just denna färgen på kicks.se men den fanns i butik och finns tex här på åhlens 
Anna:

Haha jag blir så full i skratt av dina inlägg, vi tänker ofta på samma saker. Tidigare idag satt jag och spanade in den mascaran på Kicks och tänkte att man kanske skulle våga testa den vinröda färgen. Recension av hur den är sedan skulle uppskattas. Sedan har jag som av en händelse klickat hem inte bara en utan två nya parfymer idag med...

Svar: :D
Kattis

Kommentera inlägget här: