bättre

Det kanske ordnar sig ändå det här (med jobbet). Pratade med min nuvarande (till och med idag Close of Business hennes tid) chef igår eftermiddag. Hon hade bokat en "quick update". Nu blir jag RIF:ad tänkte jag, men så blev det inte. Visar sig att det har kommit till / kommit på plats en del organisationsförändringar nu ändå (ja igen). C börjar ju som sagt sin nya tjänst på måndag och jag kommer någongång under nästa vecka flyttas över till en ny chef. Eller nej. Ny är han ju inte - jag går tillbaks till min gamla chef, N i UK. Det blev visst inte så bra med ändringen som gjordes i februari så ny ska vi ändå ha ett team som fokuserar på International och där ska jag ingå. Känns bra. N pingade redan igår och frågade om jag hört något.. "Has Crystal talked to you about... stuff?" och det hade hon ju, så då kunde han säga "Ha! Welcome back!") - och idag hade vi ett kort samtal där han återigen hälsade välkommen tillbaks och vi båda konstaterade att den korta förändringen hade något gott med sig; jag slapp ifrån träningskoordineringen som ju inte var någon favorit. Alltid nåt. :) (så svårt att koordinera för en så liten del av organisationen.. lättare för Karen som tog över nu när hon har större grupper i de olika länderna att jobba med). Jag kommer - trodde N -  troligen att få törre ansvar för kommunikationen (globalt) och det kan ju bli kul. Känns lite bättre nu faktiskt. 
 
 
men nu. nu är det helg, så ny tänker jag inte tänka på jobbet på några dagar. 
Kommentera inlägget här: