juni

Juli redan. Är det bara jag som får lite ångest över att sommaren redan snart är över... ? Stört men så är det. Hua. 
 
Lite så här såg mitt juni ut.  Bubbel, ny väska, natt på hotell och mycket glass. 
 
 
Kategori:
Åsa:

...å jag som är lite trött på sommar nu...! Här har varit högsommar i 2 månader redan, orkar man 2 till? Instängd på kontor dessutom 🤦🏼‍♀️

Svar: Jodå, man orkar! Eller jag orkar iaf.. men så är jag ju sommarbarn också :). Älskar att kunna gå ut i kortärmat och sandaler. Älskar att inte frysa hela tiden. Älskar att hänga ute på altanen. Gör ju liksom inte det om det inte är varmt..
Kattis

Anna:

Jag känner samma och min semester börjar inte förrän vecka 30 och då känns det som sommaren redan är över. Hoppas på bra väder då vi haft en period då det varit riktigt kallt och hemskt här nu.

Åsa:

Jag är definitivt ett höst/vinterbarn, pallar inte 25-30 grader i längre perioder (med undantaget för 1 v semester utomlands). För varmt när man skall sova, svettigt på jobbet, svettstank på spårvagnarna som blir som bakugnar, för fet för att gå i shorts (har inte gått i shorts sedan jag var tolv), bananflugor i vasken.

Längtar till mitten av september, då brukar det vara perfekt ;)

Kommentera inlägget här: