tavelvägg

Jag är jättesugen på att göra en liten tavelvägg bakom gungstolen i sovrummet (på den vita väggen). Ett gäng mindre ramar / bilder i en härlig liten klunga. :) Kruxet är att jag inte har några ramar i den storleken. Eller, fel av mig; jag har några men de är ju utplacerade på andra ställen i huset, så dem vill jag helst inte ta. Och jag har shoppat liiite för mycket på senaste tiden så jag har inte så mycket pengar just nu, så vill helst inte köpa nya. Så - vad göra? Får väl vänta antar jag... tills det är påfyllt i kassakistan (lönekontot that is). Men är jättesugen på att fixa till något NUUUU (som vanligt.. vänta är inte min grej när jag väl fått något i skallen... ugh). 
 
Lite så här någonting har jag tänkt...
 
Här bakom alltså, fram till morgonrocken ungefär. Bara några få ramar.. så ingen jättetavelvägg alltså. Tänker att det inte gör så mycket om en del är lite täckt av stolen....
 
 
tycker det är fint med olika typer av ramar... men jag ÄLSKAR ju när de är lika.. så får se hur det blir... OM det nu blir något alls.
 
Kommentera inlägget här: