fredag i svart

Idag är det iallafall fredag - äntligen! Synd bara att det är iskallt ute helt plötsligt. Igår kväll kom regnet (upptäckte jag förvånat när jag efter några avsnitt av Scandal plockade ur noice cancellation lurarna, för ja, jag kollade på datorn eftersom P kollade på fotboll med ena ögat medan han jobbade lite). Sen började det blåsa också och imorse var molning, blåsigt och kallt (13 grader, hallåååå). Det har spruckit upp lite nu, men iom att det blåser är det ff lite kallt.. 
 
Jag sitter i mitt hörn och jobbar & dricker kaffe. 
...och ser ut så här; i svarta brallor med knyt och gammal svart ärmlös topp med spets. Båda gamla från H&M.. (tofflorna är förresten också H&M/Divided. Mina är gamla men de finns fortfarande att köpa..såg dem i butik häromdagen och online kan man klicka hem dem här).
Chefen pingade (på chatten) förut och frågade om jag kan ställa upp på att ta mötesanteckningar på ett möte ikväll kl 19 - 20:30... Eftersom frågeställningen var "can I ask a huge favour and if it's inconvenient then please say no".. och vi inte har något planerat för ikväll sa jag ja. Det är inte ofta han ber om sånt, bossen, så tänkte jag kan vara lite schysst. Såg att det bara är dial-in brygga och inte webex men hoppas det ändå går att hålla reda på vem som säger vad... inte folk jag brukar prata med så kan ev. bli svårt att hålla isär rösterna på amerikanerna... 
Kommentera inlägget här: