hard rock

Igår åkte jag in till kontoret för att jobba eftersom det vankades AW med några av kollegorna på kvällen. 6 pers blev vi till slut och SH hade bokat bord på Hard Rock Café som ligger rätt bra till (lätt att ta bussen mot Odenplan från jobbet och lätt att ta sig hem med pendel / tunnelbana från Odenplan sen när man ska hem). Tror aldrig jag har varit på Hard Rock förut faktiskt, men det var bra där. Lugnt och skönt (tisdagkväll liksom), helt ok mat och bra serveringspersonal (med väldigt bra minne - imponerande!). 
 
Vi började med att dela på en "liten starter", nachos (tortillachips toppade med three bean mix, Monterey Jack & cheddar cheese, pico de gallo, jalapeños och salladslök, garnerade med gräddfil). Till varmrätt valde jag beer battered fish and chips. Också gott men jag var redan typ mätt efter förrätten så jag orkade inte äta upp. Orkade inte efterrätt me tog en baileys coffee att avsluta med. 
 
 
Strax före nio betalade vi notan och promenerade mot Odenplan för vidare färd hemåt (för min och MW's del med 21:04-pendeln mot Kungsängen).
Kommentera inlägget här: