hej hej

Orkade inte blogga igår pga var på kontoret och jobbade. Vi var "inkommenderade" pga besök från nye (nyutnämnde) CEO:n (som annars bor i USA men är svensk och är hemma för att fira midsommar). Fattar inte riktigt varför det var viktigt att det inte var tomt på kontoret eftersom 1) han ju jobbade från Sverige i minst ett halvår eller vad det var innan han fick arbetsvisum för USA (och därmed vet hur det brukar vara) och 2) han swishade förbi genom kontorslandskapet typ en minut på eftermiddagen, ropade "hej hej allihopa" innan han gick in i TP(teleprecence)-rummet för möte. Aja. Jag var där och jag blev trött (inte av CEO:n dårå utan bara av att vara där, på kontoret). Kul (?) kuriosa: såg (när jag kollade på wikipedia) att bossen fyller år samma dag som jag (dvs i övermorgon). Fast han är 10 år äldre. Det hade varit nåt att prata om kanske (ja, huruvida han ska göra nåt kul på födelsedagen eller om han kommer vara bakis hehe), om jag hade orkat språka vid kaffeautomaten (vilket jag altså inte gjorde). Jallafall. Spenderade kvällen med att klicka hem lite midsommarmat från internetz och kolla på dubbelavsnitt/säsongsavslutning (S14) av Grey's på tv och sen några avsnitt av Scandal.
 
Hej från soffan (igår):
 
Kommentera inlägget här: